Klacht: Product niet geleverd en ook geen kans om geld terug te krijgen

Herman ter Heide op 28 augustus 2023 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Op 21-8-2023 een stofzuiger besteld welke 23-8-2023 vezonden zou worden met post nl
Om dat bij de track and trace “”
Pakket is nog niet door post nl ontvangen of verwerkt “” melding bleeft staan via mail contact gezocht met klanten dienst welke mailde dat ze een onderzoek gaan starten naar post nl welke maar liefst 10 dagen kan duren .
Vandaag 28-8- 2023 telefonisch contact met klantendienst gezocht maar kunnen ( en krijg sterk het gevoel willen ) niets doen
Ik heb hen verzocht mijn bestelling dan te annuleren maar dit word niet gedaan tijdens het onderzoek
Na die 10 dagen als het hun blieft gaan ze dan bekijken of het geleverd gaat worden of dat ik misschien mijn geld wel terug krijg .

Vind dit niet kunnen tis heel eenvoudig voor mij ik bestel een stofzuiger bij dat bedrijf omdat ik deze nodig heb je komt overeen dat deze op een bepaalde lever termijn word geleverd kom je als bedrijf die levertermijn niet na moet je als klant in staat zijn het order te annuleren

Nu heb ik en mijn geld niet en geen stofzuiger- want ja de centjes gelijk ontvangen is geen probleem voor hun

Gewenste oplossing mijn geld terug

Update 31-8-2023 geld is teruggestort
Jammer dat dit via klacht.nl moest en niet op eigen initiatief van ibood klantenservice

Maar eind goed al goed

Geld terug

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ibood over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Herman ter Heide