Mijn Klacht:
Op 7/9/2016 bestel ik bij Ibood wat sport artikelen, via bestelnummer SO997190. Die zijn blijkbaar aangeboden op een dag dat ik niet thuis was, maar geen briefje oid in de bus. Ik dacht ik stuur een mail naar [email protected]. Na een week niets gehoord te hebben nog een keer gedaan. Tot en met gisteren heb ik 8 emails gestuurd. Geen enkele reactie gehad. Vorige week ben ik gaan bellen naar 020-6811388. Die centrale werkt voor geen meter. Je hoort alle optie\’s dubbel, en na het intoetsen van de gewenste keuze, begint hij weer overnieuw. Ik heb geen mogelijkheid om maar te blijven emailen of mailen, en krijg sterk de indruk dat de klantenservice van Ibood zo druk is met klachten, dat ze geen tijd hebben om te reageren.
Gewenste Oplossing:
Als ze vertellen waarom hun bereikbaarheid zo slecht is, en als ze de door mij al begin September betaalde artikelen alsnog opsturen. Tussen Ibood en mij komt het verder niet meer goed.
