Klacht: bestellen iphone 5 16 gb zwart bij i am store

op 14 maart 2013 over i Am store in de categorie Electronica - Computers

Ik heb 2 weken geleden een iphone 5 zwart 16 gb besteld bij de i am store in dordrecht maar nog steeds niks ontvangen. Heb contact opgenomen met apple store in amsterdam of hun moeite hadden met de levering van de iphone 5 zwart 16 gb, hun hadden geen problemen met leveringen. Als ik hem bij hun had besteld dan zou ik hem binnen 48 uur in huis hebben nog gezegd tegen hun dat ik een particulier was en dat zou voor hun niet uitmaken. I am store in dordrecht weer gebeld en gevraagd wat mijn status was van de bestelling, hij kon mij vertellen dat hij geleverd werd maar het zou nog 2 weken gaan duren. Ik snap niet dat ze zelf dit niet gek vinden, de man van de apple store in amsterdam die vond het wel gek dat het zo lang duurde.

Dat ze zelf achter hun bestelling aan moeten gaan en de klanten op de hoogte houden.
Spullen in amsterdam bestellen bij de apple store.
Ik zou tegen iedereen willen zeggen bestel niks via de i am store bestel alles via de apple store in amsterdam, dan heb je te minste je spullen binnen 48 uur in plaats van 672 uur

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over i Am store

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over i Am store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vriend25