Klacht: Huurauto Fez Marokko

op 06 oktober 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Op 3 september Gereserveerde auto was niet aanwezig toen met taxi van fez naar Meknes volgende dag terug naar van Meknes naar fez kregen we een benzine auto die te vuil en smerig en beschadigd was terug naar Meknes om er onderweg achter te komen dat er werkelijk geen druppel motorolie in zat 3liter bijgevuld de volgende dag weer terug van meknes naar fez (en dit alles over tolwegen )eindelijk een diesel
De 24 ste september s’ morgens de auto netjes gewassen en uitgezogen en volgetankt ingeleverd op de luchthaven waar overigens niemand aanwezig was om te controleren en de sleutels in ontvangst te nemen iedereen heeft de sleutels onder de deur door geschoven can
Wel nog even 312 DHR van de kaart afgehaald voor diesel terwijl hij volgetank was
Ook 70€ betaalt voor afkoop verzekering via Ryanair trifty die helemaal niet van toepassing was en waardeloos en nog bij aflevering 240€ bijbetaald voor de goede verzekering
Nu is onze vraag wie betaalt ons de taxi en alle tolgelden brandstof kosten 3 liter olie en oh ja nog een kapotte koplamp en de verzekering 70€ terug ??????

Hoop dat Herz hier wel wat mee doe

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:22 geantwoord