Klacht: Betaalde goederen worden niet geleverd.

op 08 januari 2018 over Huisdiergigant.nl in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 december een broedmachine besteld én betaald. Tot op vandaag niet geleverd. Contact via telefoon is niet mogelijk. Op mails wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk levering of geld terug.

Reactie van de melder van de klacht Wim Weyts

2 jaren geleden - Nog steeds geen reactie van Huisdiergigant!

Reactie van de melder van de klacht Wim Weyts

2 jaren geleden - Ik heb via alle mogelijke kanalen geprobeerd om in contact te komen met Huisdiergigant maar word volledig genegeerd. Ik ga klacht neerleggen bij de politie.

Reactie van de melder van de klacht Wim Weyts

2 jaren geleden - Na het dreigement om naar de politie te stappen eindelijk reactie gekregen: "Deze broedmachine is niet leverbaa, uw bestelling is geannuleerd en geld wordt terug gestort." Ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zal gebeuren.

Reactie van de melder van de klacht Wim Weyts

2 jaren geleden - Nog steeds geen geld terug gestort!

Reactie van de melder van de klacht Wim Weyts

2 jaren geleden - Ik ben zelf naar de winkel gereden en de eigenaar geconfronteerd. Er was een hoop geroep en geschreeuw, het was allemaal mijn eigen schuld, ... Een paar keer dacht ik dat hij me ging slaan en één keer zei hij zelfs dat hij een moord ging doen. Ik ben blijven volhouden dat ik niet wegging zonder mijn geld en uiteindelijk (na een uur) heeft hij me contant terugbetaald. Spijtig dat het zo is moeten gaan!

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Weyts