Huisdiergigant.nl Klachten
Op 25-2-2019 heb ik een bestelling geplaatst. De status van de bestelling staat op ‘in behandeling’. Hoewel er bij het artikel staat dat de levering 2-5 dagen bedraagt, heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb meerdere keren... Lees meer
Ik heb een dure kooi betaald maar deze is niet geleverd. Ik kan hen telefonisch niet bereiken en de mails blijven onbeantwoord. Lees meer
I ordered an incubator and paid it to their account. They did not send me my order. I asked my money back because they don't send the order. They have not paid me back. Lees meer
Op 15 december een broedmachine besteld én betaald. Tot op vandaag niet geleverd. Contact via telefoon is niet mogelijk. Op mails wordt niet gereageerd. Lees meer
ik heb wat online besteld en betaald
nu zijn we een aantal weken verder en krijg geen reactie op de mail ook telefonich zijn ze niet bereikbaar op beide nummers niet Lees meer
Vogelkooi besteld. Betaald, bevestiging van betaling gekregen. Kooi niet geleverd. Wordt niet gereageerd op vragen hieromtrent via de mail. Lees meer
Vogelkooi besteld, na 2 dagen mail gekregen dat de betaling was ontvangen. Verder geen enkel contact mogelijk met huisdiergigant, er wordt niet gereageerd op telefoontjes of mail. Geen kooi !!
Wat een hufters !!!!!!! Lees meer
Op 13-08-2017 een vogelkooi met standaard besteld en betaald met iDeal nu twee weken later en verschillend mail contact geen kooi ontvangen zou deze uiterlijk op 25-08-2017 ontvangen. Weer gemaild dat ik mijn geld terug wil maar krijg nu geen... Lees meer
Op 16-07-2017 een hondenmand ter waarde van 89.95 besteld bij huisdiergigant en deze heb ik netjes betaald. De levertijd zou 1 tot 5 werkdagen zijn volgens de site. Na een week geen verandering in mijn aankoopstatus op de website dus... Lees meer