Klacht: Bestelling niet ontvangen en het bedrijf geeft geen gehoor aan welke vorm van contact

op 11 maart 2019 over Huisdiergigant.nl in de categorie Dierenwinkels

Op 25-2-2019 heb ik een bestelling geplaatst. De status van de bestelling staat op ‘in behandeling’. Hoewel er bij het artikel staat dat de levering 2-5 dagen bedraagt, heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld, gemaild en zelfs gesmst, maar er wordt nergens op gereageerd. Ik ben vervolgens op internet gaan zoeken naar ervaringen met Huisdiergigant, helaas zijn deze zeer negatief! Zojuist wederom een mail en sms verstuurd met de mededeling dat ik de bestelling annuleer. Indien daar wederom geen gehoor aan wordt gegeven zal ik andere stappen ondernemen, zoals de rechtsbijstand inschakelen en aangifte doen bij de politie. Deze vorm van oplichterij moet z.s.m. stoppen!!

Teruggave van het bedrag

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisdiergigant.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisdiergigant.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lasp