Klacht: House cedofeita porto

ans bormans op 16 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden een huis geboekt in porto en toen we aankwamen was niks zoals beschreven. Geen tuin, geen ramen, geen vluchtweg, heel vochtig in de kelder, tevens slaapkamer. 85% vochtigheid. Niks om te luchten. Mocht er aan de voorkant brand uitbreken dan kun je niet ontsnappen. Heel gevaarlijk huis en heel ongezond. We zijn er niet gebleven vanwege onze gezondheid. Niemand heeft hier ook maar iets aan gedaan. Wij zijn niet de enigen met deze klachten maar deze slechte reviews hebben wij vooraf nergens kunnen lezen anders hadden wij niet geboekt. Heel slecht van booking dat ze met deze persoon nog zaken doen.

Ik ben tevreden als booking ons tegemoet komt in de kosten en dat de eigenaar van de site wordt gehaald. Volgens mij mag je niks verhuren als je geen vluchtweg kunt bieden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ans bormans