Klacht: Hotel overboekt..

op 12 augustus 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest door een aantal hele nare jaren dachten we dit jaar mede door het rot weer hier in Nederland laten we er eens lekker tussen uit gaan..(ons gezin bestaat uit vier mensen mijn vriend en ik en onze dochters van 7 & 13 jaar)helaas hadden we maar een weekje vakantie maar via prijsvrij zagen wij een reis naar Griekenland kos Hotel ramira beach en dat zag er super mooi uit. leuke animatie voor de kinderen mooie zwembaden eigenlijk alles erop en eraan wat je als kind en ouders zijnde maar kan wensen…de reis koste ons bijna 3400 euro maar als je er voor krijg wat we hadden gezien had het, het meer als waard geweest… Alles ging goed tot dat we bij de luchthaven aankwamen niemand die wist waar wij heen moesten gelukkig hadden we alles uitgeprint en na verschillende mensen gesproken te hebben kwamen we toch weer bij de eerste man uit… die vertelde welke bus wij nodig hadden..aangekomen in het hotel bleek ook hier niemand te weten wie wij waren en daar kwamen ze dan ook met het verhaal dat wij naar een ander hotel werden gebracht.. we Wilde dat natuurlijk niet wij hadden dit hotel geboekt maar goed wat doe je eraan… in het andere hotel aangekomen ging het allemaal nog vreemder blijkbaar zaten ze daar niet op ons te wachten achter af bleek dat wij de eerste Nederlands waren die daar verbleven er zaten alleen maar Italiaanse mensen ook de animatie was Italiaans en liepen onze kinderen dan ook gewoon voorbij.. ze deden totaal geen moeite.. alles wat ik mijn kinderen thuis verteld had over wat ze konden doen op vakantie was 1 leugen niets van dat alles heb ik waar kunnen maken. Maar goed om niet te snel van de hak op de tak te springen.. daar aangekomen hadden wij al snel door dat we hier eigenlijk nooit zoveel geld voor kwijt hadden moeten zijn het verschil met het andere hotel was zo groot…wij zijn gelijk contact gaan zoeken maar niemand die ons te woord kon staan echt belachelijk..uiteindelijk tui België gebeld en alles uitgelegd alle lof voor deze mensen ze hebben iig geprobeerd om ons te helpen maar helaas ook hun konden weinig doen..prijsvrij zelf was niet te bereiken het nummer van prijsvrij deed het niet en ook de reisleider was niet bereiken al stond er wel heel mooi een telefoon nummer bij . En dan heb je maar 6 dagen vakantie en de stress die erbij komt kijken het schuld gevoel wat je heb tegen over je kinderen… voor heel veel extra dingen moest betaald worden in dit hotel terwijl dat bij ramira beach alles erbij zou inbegrepen zijn. Tien kwam de dag dat we weer naar huis moesten we hadden al 2 dagen gevraagd hoe laat we opgehaald zouden worden om naar het vliegveld te gaan maar niemand wist er iets van terwijl het er wel bijgeboekt was stond op papier maar weer niemand die er vanaf wist uiteindelijk hebben we zelf een taxi moeten regelen we zijn zelfs nog 2 uur eerder vertrokken omdat we zelfs geen tijden hadden en dan sta je daar met je kinderen.. Ik weet iig zéker dat ik nooit meer bij prijsvrij zal boeken.. wij zijn gisteren avond thuis gekomen en ik heb het even moeten laten bezinken maar het gaat steeds meer door mijn hoofd om een stuk in de krant te zetten want zo ga je niet met je klanten om en vooral niet voor zoveel geld …(daar een ander stel ontmoet die waren met ze 2 voor 1400 euro in dit hotel dat is wel een verschil met wat wij hebben betaald…)

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:13 geantwoord

Beste mevrouw Emans,

Bedankt voor het maken van deze melding. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest.

Wat vervelend dat eerst niemand u kon helpen op de luchthaven en vervolgens in het hotel aankomend uw reservering niet bekend was. Prijsvrij.nl is in dit soort gevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Bij uw reisbescheiden heeft u een mobielnummer gekregen die u buiten kantooruren kunt bereiken. Hierop hebben wij uw melding jammer genoeg nooit ontvangen. U geeft aan dat dit telefoonnummer niet bereikbaar is, echter hebben wij het nogmaals controleert en kunnen hier geen onregelmatigheden in ontdekken.
Daarnaast heeft u ook een telefoonnummer gekregen van de reisleiding van Alltours (waar uw hotel bij geboekt is) wat u ook kunt bereiken. Wij kunnen ook in onze gegevens niet terug vinden dat u contact met ons of hen heeft opgenomen tijdens uw vakantie.

Wij zijn naast telefonisch ook per e-mail bereikbaar en hadden u heel graag tijdens uw vakantie al willen helpen.

Wij kunnen begrijpen dat u wellicht tijdens uw vakantie geen zin in had om contact op te nemen via de e-mail met ons om zo uw melding te maken. Jammer genoeg hadden wij u op deze manier wel direct kunnen helpen. Nu u terug bent van vakantie kunnen wij uw gemaakte vakantie niet meer verbeteren, wat ons veel spijt.

Bij uw reisbescheiden heeft u meer informatie ontvangen over de transfer. U kunt namelijk online zelf deze gegevens opzoeken. Dit is meegestuurd in de bijlage en is hetzelfde formulier zoals u op de heenreis heeft kunnen gebruiken voor de transfer.

Wij sturen uw melding door naar onze reserveringsafdeling, zodat zij voor u de klacht in behandeling kunnen nemen volgens de ANVR voorwaarden. U ontvangt hierop zo snel mogelijk nog een persoonlijk bericht.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie1981