Klacht: Hoolahoep met led-verlichting

op 18 december 2017 over Prijskiller in de categorie Deal-Sites

De hoolahoep met led-verlichting werd geleverd zonder enige instructie, in een verder totaal lege doos. Zelf uitgezocht dat er twee AA-batterijen in moesten en dan de twee uiteinden van de hoepel in elkaar steken, waardoor er een palletje in een van twee gaatjes viel (gaatje Uit en gaatje Aan) en daardoor de batterijen contact maakten. Dat contact maken met gaatje Aan lukte alleen als je met twee handen de hoepel in elkaar gedrukt hield. Zodra je losliet om ermee te gaan hoepelen, viel het licht weer uit. Gebeld en de hoepel op eigen kosten teruggestuurd. Als de klacht terecht was zou ik de verzendkosten ad € 6,95 vergoed krijgen. De hoepel retour ontvangen met de mededeling dat er twee batterijen in moesten en dat hij het dan gewoon deed; alsof we dat niet al zelf ontdekt hadden! Nu doet hij het ook inderdaad, maar dat kan onmogelijk vanzelf zijn gegaan. Er Moet bij prijskiller.nl iemand iets aan veranderd hebben om het zover te krijgen. De hoepel was dus duidelijk de eerste keer niet in orde, maar prijskiller is het daar niet mee eens en vergoed dus niet de verzendkosten. Eerste en laatste bestelling op deze site ooit!

Ik zou graag de gemaakte verzendkosten ad € 6,95 vergoed krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijskiller over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AvdBlom