Klacht: Slechte service voor het vervangen van een batterijtje.

op 11 februari 2017 over Homesafety in de categorie Bewaking & Beveiliging

– Op 15 januari naar de Meldkamer gebeld omdat een lampje bleef knipperen.
Een batterij van het tweede bedieningspaneel moest vervangen worden. De batterij zou gestuurd worden, omdat voor een monteur €100,- voorrijkosten betaald zou moeten worden. Een mail met de vraag om meer service werd niet beantwoord. Verkeerde batterijtjes werden gestuurd. Knoopcel in plaats van een blokbatterij. De laatste was de enige die in het paneel zat.
– op 22 januari weer gebeld. Zelf een identieke blokbatterij gekocht en geplaatst. Het werkte niet. De batterij zou niet goed zijn of verkeerd geplaatst.
Een batterij zou gestuurd worden. We spraken verschillende mensen.
– op 5 februari gebeld. Er was niets gestuurd. Weer iemand anders aan de telefoon. Ik vertelde te weten, dat in die week een monteur van Homesafety in Roosendaal was geweest. Nu kreeg ik te horen, dat de batterij in orde zou zijn, maar dat het om sabotage- alarm ging. Daarom zou het alarmsysteem enige tijd uitgeschakeld moeten worden. Dat weigerde ik, de beveiliging kan ik niet missen. Van de display las ik voor: batterij afstandsbediening twee. Ik voegde eraan toe, dat ik het Klachtenkompas van de Consumentenbond zou moeten inschakelen als er weer geen batterij gestuurd zou worden. Conclusie was echter, dat een heel nieuw afstandsbedieningspaneel gestuurd zou moeten worden. Het was verouderd.
– 11 februari. Vandaag ontving ik iets heel anders, geen bedieningspaneel, maar zo\’n klein dingetje dat ik altijd bij me draag, onder meer voor paniekalarm.
* Dat we elke keer op maandag belden was, omdat mijn hulp op maandag komt. Ik weet er geen raad mee. Voor ons beiden was het vervelend, dat we telkens weer alles moesten uitleggen. Dat alles heeft ons veel tijd en moeite gekost.
Kunt u me helpen? Alvast vriendelijke dank, groet C. P. Zijlstra.

Tevreden zal ik zijn, als het alarmsysteem constant volkomen betrouwbaar werkt.
Begeleid door alle service die daarvoor nodig is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Homesafety

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Homesafety nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gezellelaan 16