Klacht: Afsluiten en betalen lekker makkelijk…opzeggen is onmogelijk

op 12 juli 2013 over Homesafety in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 5 jaar trouw een abonnement gehad te hebben heb ik hem per aangetekende brief opgezegd. Na 3 terugbelverzoeken, een aangetekende brief en 4 emails zwijgen ze in alle talen. De helpdesk is niet bereikbaar, emails beantwoorden ze niet en terugbellen doen ze ook al niet.

Gewenste Oplossing:

Contract opzeggen en contact

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Homesafety

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Homesafety nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berenice Dijkens