Klacht: Twice wrong delivery

ocebotari op 24 mei 2019 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I ordered a boekenkast from Home24.nl. On the first occasion instead of boekenkast they delivered 10 random shelves. I called them, they stated that they will fix this and after 3-5 days they delivered the ‘presumed’ new product which was again another 10 random shelves.
I called them again inquiring where is my boekenkast, they replied that they will send a carrier to pick the two wrong deliveries from their side.
Now I lost two days to stay at home for the delivery person to deliver twice wrong order and they don’t even bother to deliver the right item to me.

Gewenste Oplossing:

I want my boekenkast delivered to me as fast as possible and I want an apology for the poor service they provided so far.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door