Klacht: niet leveren

evelien69 op 09 juli 2018 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

In februari? een kast besteld bij Home 24. De levertijd was 7 weken. Na 7 weken geen kast. Gebeld hierover en we moesten geduld hebben. Na 2 weken weer gebeld, weer geduld. Na een week weer gebeld, we zijn een vrachtwagen kwijt in Nederland met goederen. Na een week weer gebeld, sorry, de vrachtwagen is niet terecht. Mijn man zei:ga naar Nederland en zoek het op. Nee, zeiden ze, zo werkt het niet. Na een paar dagen weer gebeld zeiden ze dat het aan transportbedrijf Dynagolic ligt. Dynalogic gebeld en gemaild en die zeiden dat ze die kast met dat nr niet hadden en dat we moesten bellen met Home 24. Weer gebeld met Home 24, daar zeiden ze: u kunt het best de kast annuleren en opnieuw bestellen want we kunnen het niet vinden. Dus geannuleerd en kregen geld terug en 20% korting voor de volgende kast.
Opnieuw een andere kast besteld bij Home 24 waarvan de leveringstijd 1 a 2 weken was. Inderdaad kregen we na 1 week een melding dat de kast vanuit Duitsland nu in Nederland is. Kregen we na 1 week melding van Dynalogic, za 30 juni wordt de kast geleverd tussen 8 en 22 u. Deze datum konden wij niet, de leveringsdatum gezet op woensdag 4 juli en dat was akkoord. Woensdag 4 juli gewacht en gewacht, om 12.45 u een mail van Dynalogic: een sorteerfout, de kast wordt geleverd op vrijdag 6 juli. Grrr. Vrijdag 6 juli ingelogd op Track en trace, stond er niets! Gewacht en gewacht….er kwam niets!! Gemaild en gebeld naar Dynalogic, daar zeiden ze dat de opdrachtgever Home 24 de kast had geannuleerd. Wij hebben wel betaald. Telkens als je belt naar Home 24 zijn er 7 wachtenden voor u en na 20 min aan de lijn nog steeds 5 wachtenden voor u. Het gaat om bestelnr. 1004914839 een Rosenheim 1 jkast, 5 deurs. Dit is toch te gek voor woorden?! Een dure telefoonrekening wordt het, bah. We balen hier gruwelijk van.
Kunt u ons uit de brand helpen?

Vriendelijke groeten van Evelien van der Blonk

Gewenste Oplossing:

De kast binnen een week leveren met een goede track en trace code, zodat je niet hoeft te wachten van 8 tot 22 uur.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door