Klacht: Missende onderdelen kast

Tessa Miesen op 30 mei 2024 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zo’n drie weken geleden mijn kast ontvangen.
Èèn pakket via post nl
En twee pakketten van diezelfde kast. Via Dhl.
Nu staat de kast helemaal in elkaar. Alleen de kastdeuren kunnen niet worden gemonteerd. Ivm ontbrekende rubbers (glas) en schroeven.

Hierover gemaild. Kon ik een korting krijgen. Of de onderdelen sturen ze op. 10 dagen later nog steeds geen bevestiging op mail gekregen. En geen onderdelen….

Gewenste Oplossing:

Zsm de onderdelen opgestuurd krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Home24
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Reactie van de melder van de klacht Tessa Miesen

2 weken geleden - Niet netjes dat je geen contact opgenomen krijgt. En dat er niets opgestuurd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessa Miesen