Klacht: Klacht Home24 – nooit iets online kopen!

op 16 mei 2018 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Voor het eerst bij Home24.nl een meubel besteld. Zag er leuk uit op het plaatje met redelijke prijs. Product wordt te laat en notabene in deelleveringen geleverd waardoor het nog langer duurt. Producten zijn in kruimelig piepschuim verpakt waardoor het hele huis onder ligt met witte kruimels. Na eindelijk levering te hebben ontvangen blijken beide leveringen zwaar beschadigd. Na veel gedoe service nr gevonden. Home24 verzocht mij dozen opnieuw in te pakken en zenden twee retourlabels op. Deze eenmaal ontvangen moest ik de dozen naar een depot van hen brengen maar er staat nergens vermeld waar dit is. Weer contact met service nr gezocht en opnieuw mijn beklag gedaan. Servicemedewerker Melchior neemt het allemaal niet erg serieus als ik hem uitleg wat een nachtmerrie zaken doen met Home24 is. Laconiek en onbeschoft meldt hij dat hij nu wel genoeg heeft gehoord en hij nu opnieuw labels zou verzenden. Ik heb de goederen van Home24 langs de weg gezet en gezegd dat zij het kunnen komen halen.

KOOP NIKS BIJ DIT WAARDELOZE BEDRIJF EN BESPAAR JEZELF EEN HOOP ELLENDE.

Gaat niet meer lukken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jwwiers