Klacht: Het lukt mij niet om bij Home24 het geld van de retour gestuurde artikelen terug te krijgen.

J. van der Weij op 07 mei 2024 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 stoelkussens gekocht en direct retour gezonden omdat de kleur niet goed was.
Ontvangst retour is bevestigd, zo ook dat terug betaling zou volgen, helaas sindsdien veel heen en weer gemail, maar geen geld ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon het geld van de kussens terug, euro 105,97

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Home24
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Reactie van de melder van de klacht J. van der Weij

1 maand geleden - Ik heb heel veel tijd besteed om de trachten het geld van de retourzending terug te krijgen en het is mij tot op heden niet gelukt.

Reactie van de melder van de klacht J. van der Weij

1 maand geleden - Ik heb heel veel tijd besteed om te trachten het geld van de retourzending terug te krijgen en het is mij tot op heden niet gelukt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. van der Weij