Klacht: Hoge factuur

op 24 juni 2015 over Parnassia Bavo Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik ben door een hulpverlener bij mijn huisarts doorverwezen naar psyq en ben uitgenodigd voor een intakegesprek. Dat heeft denk ik een kwartier geduurd en daar krijg ik een rekening voor van 1212,41 euro! Ik zat op dat moment heel slecht en had snel hulp nodig. Omdat het weken duurde voor ik weer iets hoorde na dat intakegesprek, ben ik bij hun niet verder gegaan met een behandeling. Het is dus bij dat intakegesprek gebleven. Ik begreep niets van de rekening die ik van mijn zorgverzekeraar kreeg. Ziekenhuis: Parnassia Groep B.V., Basis GGZ Intensief(BI) 22-01-2014 t/m 27-02-2014 staat vermeld. En nu anderhalf jaar later krijg ik pas een rekening!

Ik ben tevreden als er alleen voor het intakegesprek gerekend wordt, en niet al die zogenaamde inspanningen erom heen die ze voor mij gedaan zouden hebben! En sowieso vind ik het niet kunnen dat er zo laat een rekening komt. Het zou netter zijn als dit anders geregeld was! Als mij van tevoren was verteld dat de kosten zo schrikbarend hoog zijn, dan had ik me nooit laten verwijzen naar deze zogenaamde hulpverleners. Net zoals vele anderen......

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parnassia Bavo Groep

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parnassia Bavo Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Parnassia Bavo Groep

5 jaren geleden - Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent. De kosten voor uw behandelingen worden door de Parnassia Groep gefactureerd, door middel van een DBC, aan uw zorgverzekeraar. De afkorting DBC staat voor Diagnose Behandeling Combinatie. Neem gerust contact met ons op wanneer u opheldering wilt of een klacht heeft over uw factuur.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjanoordzij