Mijn Klacht:
Op 18 juni heb ik een telefoongesprek gehad met Tzorg tijdens mijn lunch. Ik heb verzocht om later op de dag teruggebeld te worden, maar tot op heden, 23 juni, heb ik nog geen terugbelletje ontvangen en ook geen hulp gekregen. Dit is zeer frustrerend, vooral omdat ik al twee keer eerder heb gehoord dat ik mijn stem moet verheffen om aandacht te krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Tzorg om hun belofte na te komen en mij terug te bellen, zodat ik de nodige hulp kan ontvangen.

