Klacht: zgn. betalingsachterstand

masiusg op 27 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou een openstaande schuld v €6.99 hebben en ze hebben mij een herinnering gestuurd met aanmaningskosten v €13.50,dus totaal zou ik
€20.49 moeten betalen.
Op mijn betalingsinfo gekeken en daar stond een openstaand bedrag v.
€0,00 , getracht in contact te komen per e-mail en telefonisch(dirt is een drama,nooit gelukt).
Er is nooit gereageerd op mijn mails.

de rekening met zgn boete is betaald,maar ik wil zo spoedig mogelijk dit opgelost hebben en mijn geld terug en een excuus (zo mooi zijn )

Gewenste Oplossing:

Indien mijn zgn. betalingsachterstand is terugbetaald en er een excuus volgt.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door