Klacht: Het niet ontvangen van een pakket.

G.Huijts op 17 december 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 december had ik een plaid besteld,
Helaas niets ontvangen.
Een paar keer gebeld met Bol.com en zullen er achteraan gaan.
Het is nu 17 december en heb nog steeds niets gehoord.
Geen plaid maar ook m’n geld niet terug.
Vandaag bel ik nog één keer om te vragen of ik überhaupt wel serieus genomen word.

Gewenste Oplossing:

Een duidelijk antwoord op mijn vraag waar dat pakket gebleven is zonder het bos ingestuurd te worden!!!
En snel een terugboeking van het geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.Huijts