Klacht: Herstel de fouten en lever service zoals jullie altijd doen!!!

adriaansmit op 12 april 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Beste mensen.
Ik heb mijn 4e keuken in 12 jaar gekocht in Barendrecht.
Altijd zonder problemen en met veel klantvriendelijkheid.
Nu: Keukenkast scheur, werkblad stukje af, vensterpanelen niet geleverd en bevestigd kijk nu naar stenenmuur.. Plinten zijn op het einde van verkeerde kleur, en reinigingsslet niet geleverd, dus vlekken op beschadigende werkblad.

Als ik een nieuw werkblad ontvang, een nieuwe kast voor de koelkast, een nieuwe plint , en panelen voor de vensterbank worden bevestigd zoals op de diverse tekeningen is aangegeven in zelfde kleur als werkblad.

FOTO'S ZIJN REEDS DIVERSE KEREN OPGESTUURD DOOR MONTEUR EN KLANT!!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer Smit, Wat vervelend dat niet alles naar wens verloop. Aan de hand van uw ordergegevens heb ik u bericht gedeeld met uw contactpersoon op de afdeling klantenservice. Zij zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Robin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste Robin, Ik ben al 3 keer gebeld. Maar het gaat niet om bellen en bezighouden, het gaat om oplossen van keukenproblemen. Doe toezeggingen en maak alles als nieuw. Hou mij niet aan het lijntje, en gooi de hoorn er niet op als je een klant niet wil horen of uit wil laten spreken!( jullie telefoniste woensdag) Winkel in Barendrecht heeft zelfs rayonhoofd ingeschakeld, maar niets helpt!! Klantonvriendelijk en kost je een goed review!! Groet. Ad

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer Smit, Wij zijn dit intern aan het bespreken, zodra we meer informatie hebben nemen we contact met u op. Met vriendelijke groet, Robin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste mensen goedemorgen, Vorige week gebeld door Corne namens keukenConcurent. Slimme vogel en we zijn er uitgekomen. Wel afwachten of deze afspraken daadwerkelijk in de praktijk zullen worden uitgevoerd. We zijn in afwachting of het gaat lukken. Groet, ad

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 april 2018 om 15:49 geantwoord

Beste meneer Smit,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Robin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door