Klacht: Opgelicht

Mar boersma op 18 februari 2022 over Hermosa Moda in de categorie Kledingwinkels

Op 28 december 2021 (via Facebook) kwam ik in aanraking met Hermosa mode die in de corona tijd (op het oog) leuke truien in het assortiment had. Ik bestelde 4 truien, totaal voor € 144,96 bij Hermosa mode en vond het later vreemd dat op het afschrift kwam te staan : The Wolf from Germany LLC met een Duits bankrekening nummer.
Op 13 januari 2022 ontving ik mijn pakketje met 4 truien met enorme waardeloze kwaliteit, vol kreukels en absurde pasvorm. Meteen een email gestuurd dat ik dalles wilde retourneren en vroeg om instructies. Ik kreeg een belabberde email waarin de tekst zonder spaties of alinea’s aan elkaar geplakt was met een enorm lang adres naar een zekere Zhaan Wenjin in China. De kosten van
€ 25,55 om te retourneren kwamen ook voor mijn rekening. Ik moest dit wel doen anders had ik geen bewijs. In de email werd verzocht om de foto’s van verzendbewijs en het adres te mailen. Tevens ook bestelnummer, een overzicht van de retour gestuurde artikelen met mijn verdere gegevens. Dit meteen in orde gemaakt en toegestuurd naar [email protected]

Tot op heden niets meer vernomen en ook geen geld retour ontvangen.
Als je een email wilt sturen krijg je het bericht dat het niet kan worden bezorgd bij de geadresseerde.
De website Hermosa-mode.com is ook niet meer beschikbaar. Evenals https://hermosa-mode.com/nl is ook niet meer in de lucht.

Ik voel me enorm belazerd en vooral erg verdrietig dat dit nog steeds kan gebeuren. Ik wil er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen of dat het stopt met deze praktijken mensen te misleiden.

M.B
Uden

Geld terug storten zoals afspraak
ophouden met deze slechte kleding en service

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hermosa Moda

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hermosa Moda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mar boersma