Klacht: Herhaaldelijk contact met UPS gehad en probleem nog niet verholpen

op 10 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS legt bij 1 bezorg poging al een InfoNotice in mijn brievenbus, dat mijn pakket af te halen valt bij een AccesPoint. Echter is deze AccesPoint niet eens in mijn buurt terwijl er wel eentje op loopafstand van mij is. Hier heb ik nu al herhaaldelijk over gebeld. Eerst verteld customer service dat dit veranderd zal worden en wordt ik verzekerd dat dit niet nogmaals zal gebeuren. Eerstvolgende pakket weer precies hetzelfde probleem, weer bellen en weer in de wacht. Dit keer wordt mij verteld dat er niks aan veranderd of gedaan kan worden. Met als gevolg dat ik voor elk pakketje aan de lijn moet hangen met UPS. Mijn pakketten komen minimaal 1 week later binnen dan de verwachte bezorg datas of erger worden terug gestuurd naar afzender. Ook al officieel klacht ingediend telefonisch via customer service ik zou binnen 24uur terug gebeld worden. Ook dit is niet gebeurd, ondertussen zit ik op 7 telefonische gesprekken met customer service, 3 mail contacten en nog steeds niets. Ik ga nu zelf zoveel mogelijk stappen ondernemen, waaronder mijn ongenoegen over UPS kenbaar maken aan de betreffende afzenders. Ook overweeg ik juridische stappen

Allereerst pas zodra ik zeker weet dat het in vervolg bij de voor mij juiste AccesPoint wordt geleverd. Tevens zijn oprechte excuses van UPS op zijn plaats, hoe ze dit vorm geven moeten ze zelf maar over nadenken. Maar het zou netjes zijn als ze er iets tegenover zouden stellen. Want dit is geen manier van doen daar bij UPS

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij gaan voor u uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is en zullen u zo spoedig mogelijk feedback geven. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht VanCrutz

4 maanden geleden - Eerst zien dan geloven!! Ondertussen hebben jullie me al meerdere keren gezegd dat ik een reactie terug zou ontvangen of zelfs: u wordt binnen 24u terug gebeld. Maar nog steeds niks!!! Dus excuseer mij dat ik erg skeptisch ben geworden.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 september 2017 om 08:38 geantwoord

Goedemorgen,

Het aflevercenter heeft gisteren geprobeerd om u te contacteren echter zonder success. Vandaag zullen zij het nogmaals proberen.

Daarnaast zal uw pakket vandaag afgeleverd gaan worden bij onderstaand UPS Access Point :

USED PRODUCTS HEERLEN
HONIGMANNSTRAAT,37
6411 LJ HEERLEN
NETHERLANDS

UPS Social Media Team

Heeft op 15 september 2017 om 23:05 geantwoord

Het pakketcentrum heeft me niet gebeld ook had ik geen enkele gemiste oproep. Ook is de boven beschreven oplossing enkel van kracht op dit pakket. Het probleem is juist dat elk door UPS bezorgd pakket bij het verkeerde AccesPoint wordt afgeleverd. Wat dus inhoud dat dit een eenmalige oplossing is op een langlopend probleem. Dus NEE ik ben er niet tevreden mee, dat ik in het vervolg opnieuw allerlei wegen van contact moet opvolgen om mijn pakket op de juiste plek te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door VanCrutz