Klacht: klacht spaarlamp

Adrian1961 op 27 januari 2013 over HEMA in de categorie Warenhuizen

We hebben bij de Hema een aantal globelampen gekocht. We hebben deze geplaatst in combinatie met een bewegingsmelder. Echter deze waren beide binnen een week stuk. Waarschijnlijk waren deze lampen hier niet voor geschikt. Andere lampen hebben we gebruikt in wandverlichting. Echter door trillingen veroorzaakt door het hard dichtslaan van een deur stopte de lamp er meteen mee, stuk. In een schemerlamp waar per ongeluk tegenaan gestoten werd was de lamp ook meteen stuk. Van de 15 lampen zijn er inmiddels 7 stuk in een periode van 3 maanden.

Over het algemeen ben ik tevreden over de Hema kwaliteit. Echter de globelampen vind ik erg slecht door hun kwetsbaarheid. Je mag toch verwachten dat de spaarlampen toch een zelfde kwaliteit als de oude gloeilamp moeten hebben. Het betreft de globelamp van 35 watt, kleine bol, dikke fitting.
Geen oplossing, de lampen kopen we niet meer.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door