Klacht: hema verzekering

vidabo op 24 januari 2013 over HEMA in de categorie Warenhuizen

omdat hema verzekeringen herhaald de verkeerde inlog gegevens
toe heeft gestuurd en ik niet meer op mijn polis kon komen om verzekering stop te zetten, dus toen maar via mail en telefoon leek het gelukt te zijn, verzekering op 17-07-11 te stoppen, omdat ik elders verzekerd ben maar wat schets mijn verbazing toen op 22-1-13 een brief van edr incasso op de mat lag. weer contact opgenomen met inshared achmea waar hema de verzekering heeft onder gebracht ze weten wat er intern fout is gegaan. maar zeggen dat ik het toch met edr moet afhandelen .met edr is niet te praten doen verder geen onderzoek en kan ik alleen maar betalen .ik had nooit verwacht dat ik opgelicht zou worden door een bedrijf als de hema want zo voelt het wel

gewoon eerlijk naar eer en geweten hulp te bieden en edr incasso terug te roepen en niet proberen geld te innen waar ze geen recht op hebben

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door