ik koop al jaren jullie rookworsten maar ik heb al div keren rookworsten gehaald bij hema eerbeek de worsten zijn naar mijn mening oud !!!! als ik ze in apeldoorn haalt zijn ze wel goed[ misschien komt... Lees meer
Leuke aktie, zoek de verborgen paaseitjes en krijg een bon waarmee een zakje chocolade paaseitjes opgehaald kan worden.
Helaas....... Vanavond met bon naar de Hema in de Makado Beek waar ik bij de kassa te horen kreeg dat de "gratis"... Lees meer
Ik was bij de Hema in Hoofddorp, ik ging daar naar het toilet, ik betaalde netjes €0,50 wat niet erg is.
Alleen verwacht ik dan wel dat het toilet schoon is en dat was een tegenvaller.
Er was geen toiletpapier... Lees meer
Beste Hema,
Wat was het een leuke actie om samen met alle andere klanten van Hema 100000 paas eieren te zoeken online! Mijn partner, mijn zusje en ik hebben alle 3 het spel gespeeld en gister (16 maart) was ik aan... Lees meer
Vandaag 16 maart 2016 wilde ik mijn 2 fotoalbums laten afdrukken bij de hema. Het ene album 35 pagina's, een jaar aan gewerkt, het andere album 20 pagina's, 4 maanden aan gewerkt.
De software is veranderd volgens een melding, de boeken... Lees meer
Naar aanleiding van dit interview http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/echt_halal.html
dien ik een klacht in. Hema geeft hiermee blijk van een karakterloze en gevaarlijke houding, zie het verleden. Hema verkwanselt de Nederlandse cultuur en de Westerse waarden en normen vanwege geld. Dit is een... Lees meer
Hallo, afgelopen zaterdag 12 maart 2016 heb ik 3 taarten besteld en opgehaald bij de hema in Emmeloord. Ze zagen er goed uit.
Het gaat om de volgende taarten: een appelkruimeltaart, een aardbeien-roomvlaai en een appeltaart. Mijn klacht van de... Lees meer
Ik ben zojuist bij HEMA Haaksbergen geweest om de paaseitjes op te halen van de zoekactie. Nu doen ze daar niet meer aan mee omdat ze fraude vermoeden. Dit vind ik echt belachelijk. Maak dan fraude niet zo makkelijk, daar... Lees meer
Bij Hema Tiel dien je 50 cent te betalen voor het toiletgebruik. Dit is begrijpelijk maar niet als je gast bent in het restaurant. Ik vind het ronduit schandalig dat je miet betalen voor een toiletbezoek als je eten of... Lees meer
Ik bestel al jaren mijn fotoalbums bij Hema en ben hier altijd zeer tevreden over, meestal zijn deze binnen een dag of 5 klaar en kan ik ze ophalen in de winkel.
Ik heb op 23 januari 2016 een fotoalbum besteld... Lees meer