Beste mevrouw, meneer,
Ik wil hierdoor mijn ongenoegen uiten over de zoveelste knieval van de HEMA. Waarom kunnen we niet gewoon onze leuke tradities in ere houden? Waarom steeds maar weer met de billen omhoog? Waarom wel Suikerfeest maar geen Pasen?... Lees meer
Ik krijg van de Hema nog steeds geen reactie op mijn vragen over de nieuwe software. Ik kan geen vast lettertype maken voor het hele fotoboek en moet dus bij ieder tekstvak opnieuw lettertype kiezen en het lukt me niet... Lees meer
Na een jaar werk wil ik het jaarboek van mijn kinderen eindelijk afronden en bestellen. Nu ben ik alles kwijt!! De originele foto’s heb ik allemaal, maar de bewerkte foto's, de locatie van de foto's, hoe groot ze waren en... Lees meer
Ik merkte tot mijn verbazing op dat de HEMA Paaseitjes als chocolade-eitjes probeert te slijten!! het is gewoon een paasei! ik ben er helemaal klaar mee dat onze traditionele waarden en feesten worden vertrapt om maar niemand tegen het zere... Lees meer
Na maanden werk wilde ik de babyboek van mijn zoontje eindelijk afronden en bestellen. Nu ben ik alles kwijt!! Ja sorry meer mensen hebben ons al gebeld met dit probleem krijg ik dan aan de telefoon te horen. Ja sorry... Lees meer
Ik heb n nieuwe bloemen vaas gekocht bij jullie daar n bos bloemen ingezet naar n week wilde ik t water verversen kom ik er achter dat hij gelekt heeft . Ik had er n viltje ondergezeken ter bescherming van... Lees meer
Hallo,
Ik heb vandaag contact opgenomen via telefoon,mail en nu doe ik het ook nog eens langs deze weg zodat jullie zeker mijn klacht in behandeling kunnen nemen.
Dit omdat jullie mij vandaag een mail gingen sturen en dit niet gedaan hebben.
Ik... Lees meer
Ik ben al mijn fotoboeken die ik bij hema online heb gemaakt kwijt. Hema heeft namelijk de software veranderd en mails verstuurd die bij mij in spam terecht zijn gekomen. Daardoor heb ik de aankondiging gemist.
Ik vind dit niet kunnen.... Lees meer
Hallo,
Het is mij al meerdere keren opgevallen dat de hygiene matig is.
Vandaag heb ik belegd gekocht. De klant voor mij werd geholpen en werd direct geholpen met afrekenen bij de kassa. Zonder handen te wassen werd er beleg voor mij... Lees meer
Ik wilde een fotoboek van mijn dochter die bijna klaar was gaan bestellen......en waar ik uren aan gewerkt heb maar dit kan niet meer!!!!
Belachelijk!!!
Ook een fotoboek wat ik gemaakt heb voor nabestaanden van een overleden vriending is weg!!(die notabene... Lees meer