Het is ruim 5 min voor en er komen er al meerdere op zeurende toon melden dat het Sluitingstijd is. Erg storend. Vervolgens is het nog niet tijd en komt ze weer en dan met een felle stem mevrouw we... Lees meer
Ik probeer mijn hemapas te laten registreren, maar ik kom niet in die pagina. Lees meer
Het lukt me niet de klantenkaart te activeren. Lees meer
Heb voor 2 weken terug 3 stuks ondergoed gekocht naadloos speciaal voor onder ' strakke" kleding.
Echter als je loopt zakt je slipje onder je bovenbroek gewoon naar beneden zodat het als het ware onder aan je billen zit!
Dit kan... Lees meer
IK BEN ALLES BEHALVE TEVREDEN OVER DE HEMA DE LAATSTE TIJD.
IK BEN EEN HELE GOEDE KLANT EN DE LAATSTE 2 KEREN DAT IK KLEDING GEKOCHT HEB, IS HET GEWOON LOS, OPGEFROMMELD IN EEN DOOS GEFLIKKERD.
HELEMAAL GEKREUKT. SCHAAM JULLIE HEMA.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK... Lees meer
Mijn klacht is ,dat de broodjes met o.a kaas altijd gevuld zijn met groen en zure smeersel en daar op de kaas. Als wij dus zo'n broodje willen nuttigen, halen wij altijd het groen er tussen uit en... Lees meer
wij dachten vanmorgen lekker te gaan koffie drinken bij de hema in ede centrum, bij binnenlopen zagen wij geen dienbladen liggen, personeel liep achter het buffet gezellig samen te kletsen en keek niet om naar de klanten, daarom maar gevraagd... Lees meer
ik was al om kwart over een bij de hema en toen ik daar was waren alle geslaagd taarten op. en hoorde dat je ze moest bestellen, maar wie weet nou of je geslaagd bent. ik zelf vind dit absurd... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb gister waxstrips gekocht bij het filiaal in Zuidplein.
Mijn huid ging er helemaal kapot van, is rood en brand van binnen.(beide armen rood en opgezwollen)
Lees meer
Ik heb vorige week wenkbrauw gel gekocht en heb het aangebracht op m'n wengbrauwen . Heel m'n wengbrauwen staan nu onder de kleien blaasjes en ze zijn helemaal rood het band ook Lees meer