Via een reclame ben ik terecht gekomen bij HelloFresh. De eerste box zag er netjes uit. We waren er erg enthausiast over en we waren van plan om het lidmaatschap te behouden. De week (box 2) erna zijn we vrijwel... Lees meer
Vandaag heb ik contact gehad met de klantenservice van HelloFresh. Ik kreeg namelijk vandaag een sms dat morgen een box bezorgd zou worden. Deze box heb ik niet besteld. Ik heb namelijk nog gecontroleerd of deze box op pauze stond.... Lees meer
Ik krijg een code voor een gratis box via mijn dochter die zelf een box met korting besteld heeft.
Als ik mijn bestelling ga plaatsen blijkt dat men niet in Duitsland, waar ik woon, levert. Dat begrijp ik en via de... Lees meer
Deze firma had ik meermaals gevraagd m te levering te stoppen zowel telefon isch als per email maar toch bleven ze nog twee maal leveren
Ik kreeg telefoon van en incasso ik mailde hebn het bewijs van de stopzetting dat ik... Lees meer
Ik wordt sinds 20 december doorlopend (van 9 uur \\\'s ochtends tot 21.00 \\\'s avonds lastig gevallen door een callcenter. Op het scherm zie je \\\"Anoniem\\\" staan.
Meestal hoor je niets en wordt na vijf tellen de verbinding verbroken... Lees meer
Ik ben verhuist. Ik heb het gemeld. Dit was bekend bij klantenservice en in het systeem. Maar toch geleverd bij oud adres. Maar daar was niemand. Dus box is meteen naar de voedselbank gegaan.
Ik heb aangeboden het op te... Lees meer
Beetje jammer Hello Fresh!
Vorige week een pakket laten komen. Eenmalig. Het kost toch teveel tijd. Ik check dit nog even voor de zekerheid op mijn account. Gedeactiveerd en geen bestelling. Mooi.
Tot mijn verbazing vandaag een sms’je dat jullie... Lees meer
Ik hoor nachten lang een zoemend geluid. (Irritante toon waar door ik niet kan slapen). Na een ronden te hebben gelopen heb ik geconstateerd dat dit van Hello fresh in Reusel komt.( vermoedelijk brandstofpomp) ik woon zelf in de beukenlaan... Lees meer
ik werd gebeld door hello fresh of ik een box wilde die 24.,- kosten en heb duidelijk gezegd voor 1 maal omdat ik eerst wilde weten of ik het eten wel lekker vond de afspraak was 1 malig en... Lees meer
Op 07/08/2017 ontvangen wij een schrijven(aanmaning) van een openstaand saldo van 139euro + extra incasso en dossier 65 euro te betalen binnen de 3 dagen.
Er werd niets in de brief vermeld van enige informatie...enkel betalen.
Wij hebben niets ontvangen van het... Lees meer