Klacht: Hele slechte ervaring

op 07 mei 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd voor 8 dagen, auto opgehaald op het vliegveld van Oujda in Marokko. op de teller stond +/- 88500 km, maar de auto rijdt als een auto uit bouwjaar 1980. Schakelt slecht, zo traag als een tractor.

Bij het inleveren van het voertuig, was het kantoortje van HERTZ leeg en op slot, men ging om 1300 uur eten, kwamen pas om tegen 15:00 uur terug.

Bij het checken van de auto, vond men dat de tapijten van de auto vies waren en of ik bedrag van €20 betaal voor het stofzuigen.

Deze mensen die voor zo grote bedrijf als HERTZ werken, hebben nooit van een goede service gehoord. het enige service die men daar kent is betalen en betalen.

Vanaf nu zal nooit meer een auto huren bij HERTZ.

Als de tapijten van de auto vies zijn, kan je deze gewoon schoon stofzuigen. ik vind dat bij een goede service hoort.

Ik wil het bedrag wat ik extra heb betaald terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 10 mei 2016 om 13:34 geantwoord

Heeft op 11 mei 2016 om 08:44 geantwoord

Aangezien u de huur heeft geboekt en betaald via Cartrawler en niet
rechtstreeks bij Hertz, moeten wij u vragen Cartrawler te contacteren (ook
al ligt de oorzaak van het probleem niet noodzakelijk bij hen). U bent
namelijk klant bij hen, aan hun voorwaarden en tarieven, en zij hebben voor
u een wagen bij ons geboekt.

Zij zullen voor u contact met ons opnemen en alles regelen. Indien er
fouten zijn gebeurd, zal er een terugstorting plaatsvinden. Indien de
kosten correct zijn, zullen deze verklaard worden.

Wij vertrouwen u volledig te hebben geinformeerd. Mocht u echter nog vragen
hebben, aarzelt u niet contact met ons op te nemen.

Hertz Customer Services

Ik vind het zo arrogant van HERTZ om met zo antwoord komen. al lift het probleem niet bij Cartrawle, dan moet ik als nog contact opnemen met Cartrawle. ik noem van de muur naar het kastje sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.elkadi