Klacht: hele onnette bezorging en klantenservice

op 25 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

mediamarkt mijn lieveling winkel en met pijn aan mijn hart ga ik voor het eerst een klacht melden over deze winkel. namelijk de bezorging die was anders dan alle andere dingen. want hij werd eerst naar de deur gebracht van de flat(niet de huis deur) en toen zei ik nog dat er werd gezegd dat hij naar de drempel van mijn appartement word gebracht. want ik heb hiervoor ook een fornuis wasmachine en een koelkast gekocht en die werden allemaal netjes naar boven gebracht met de lift. de bezorger deed al heel moeilijk om de vaatwasser maar naar de lift te brengen. ik was ook in mijn eentje dus het was een hele klus om de vaatwasser naar mijn huis te tillen/duwen ik heb toen nog met de klantenservice gebeld en die namen me erg onserieus dat was het laatste druppeltje om een klacht in te dienen ik hoop dat er een goeie oplossing komt en dat ik nooit meer een klacht hoef te schrijven over mediamarkt want het doet mij meer pijn dan dat het jullie pijn doet

als ik 10% terugkrijg van het aankoopbedrag

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaith