Klacht: Heel erg slecht en onbeleefd personeel

op 06 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ANWB heeft mij zeer teleurgesteld, ook over de kalntvriendelijkheid is niet te spreken. ANWB heeft letterlijk hulp geweigerd waanneer ik dat het meest nodig had.

Dat kan toch niet !!!
belachelijk en ook nog eens onbeleefd personeel
helemaal niet tevreden .

Gewenste Oplossing:

ALS ik mijn geld terug krijg dan ben ik tevreden aan gezien jullie mij toch niet meer willen helpen .. dat heeft toch geen zin meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 09 juli 2012 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door abdelluffy