Klacht: zonnebril montuur niet te stellen en verkeerde kleur glazen

Tjitske 1957 op 02 juli 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 7 juni 2018 een zonnebril op sterkte gekocht (had totaal 4 brillen waarvan 1 zonnebril)en gelijk alles betaald!!!! op 20 juni naar de winkel gegaan had nog steeds geen bericht dat de brillen klaar waren. Excuus ja de zonnebril was opgestuurd want de glazen pasten niet. Alles werd in een tasje gedaan en de aankoopbonnen verscheurt.Ik ben gaan zitten en toen moest er wel gepast worden!!!!Pakte als eerste de zonnebril omdat ik die nodig heb .Deze zat veel te ruim nadat ze deze iets bijgesteld had , was ie nog veel te ruim ja dat kon niet anders moest ik hem maar iedere keer weer even op mijn neus drukken,was eigenlijk verbaasd over dit antwoord.zet buiten de zonnebril op blijken het glazen te zijn met een totaal verkeerde kleur . Welke ik TOTAAL niet uitgekozen had.Ik rijd meer als honderd duizend km. in het jaar en ben een goede zonnebril nodig.Maar moest gelijk door naar mijn werk.
Na de klacht aan hans anders gemeld te hebben. Moest ik maar terug gaan naar de winkel.Er is geen tijd bij vermeld of wat ook .Zaterdagmiddag 30 juni naar de winkel gegaan met mijn klacht.
De verkoopster die mij hielp vertelde mij dat dit montuur niet bij te stellen was.Omdat het plastic poten had, sorry een montuur van 99€ Dus ik zei dan had mij dit wel verteld moeten worden want dan had ik deze niet gekocht. Het leek haar raar dat de verkoopster het fout had gedaan. ik zei dat dit toch echt het geval was.Waarop het antwoord was dat zei er niets mee wilde doen en ook niet kon.Dit werd twee x herhaald!! Op dat moment werd ik een beetje kortaf. Volgens haar mocht ik zo niet reageren.Toen ik zei dan weet ik dat ik niet weer bij hans anders kom,kreeg ik als antwoord dat het haar niet uitmaakte of ik wel of niet bij Hans Anders kocht. Ik was brutaal. Moest maar een afspraak maken met de bedrijfsleider .Ik werk dus dit kan pas volgende week zaterdag .Al die tijd wordt er dus geen oplossing geboden.Heb wel mijn zonnebril nodig.Gelukkig kon Hans Anders zijn oude medewerker OPTIEK PETER IN BOLSWARD mijn oude zonnebril stellen.Vind het schandalig hoe ik behandeld word !!!!

Gewenste Oplossing:

Een goed montuur wat te stellen is en niet van mijn neus afzakt en de goede kleur glazen en geen geel inplaats van bruin die ik besteld had!!!!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 02 juli 2018 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tjitse 1957,

Uw klacht is al in behandeling via een ander kanaal. Op 7 juli heeft u een afspraak met de vestigingsmanager en deze gaat verder met uw klacht.

Ik vind het jammer dat u aangeeft dat u geen antwoord meer van ons krijgt. We hebben al uw berichten namelijk netjes beantwoord. Mochten we toch een bericht over het hoofd hebben gezien, vernemen we dat uiteraard graag.

Ik wil u graag nogmaals vragen om het gesprek met de vestigingsmanager af te wachten. Uw klacht is al via een ander kanaal in behandeling en wordt daarom op Klacht.nl afgesloten.

Met vriendelijke groet, Dewi
Hans Anders Webcare

Tjitske 1957

Heeft op 02 juli 2018 om 16:34 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Een gesprek met de filiaalmanager is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door