Klacht: Slechte service bij Hans Anders

ANJAA op 20 juli 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 12-07-2018 een lenzencontrole gehad bij HA en meteen een setje nieuwe lenzen besteld en betaald. Deze zouden thuis afgeleverd worden door de brievenbus. Super dacht ik, hoef ik niet nog een keer naar de winkel om ze op te halen. Op mijn vraag wanneer ik ze kon verwachten, kreeg ik als antwoord : normaal gesproken 1 dag, maar morgen zal het denk niet lukken omdat het al wat later in de middag was. In het weekend en op maandag bezorgen ze niet dus zou het dinsdag worden. Oké dan moet ik nog even voorzichtig aan doen met mijn laatste setje lenzen, en hopen dat er niet eentje scheurt. Vandaag een volle week later heb ik de klantenservice gebeld of hun wisten waar mijn lenzen gebleven waren. De mevrouw aan de andere kant van de telefoon tikte mijn gegevens in de computer in en zag dat er vertraging is wat bezorgen betreft. Ze kon mij niet vertellen waarom, of hoelang het nu nog gaat duren voordat ik mijn lenzen heb. Ik vroeg meteen waarom ik geen telefoontje of mailtje van ze heb gehad dan had ik waarschijnlijk iets meer begrip gehad voor de situatie.

Gewenste Oplossing:

Bedenk zelf maar iets waardoor ik de volgende keer als ik lenzen nodig heb, toch terug zou komen als klant bij Hans Anders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 juli 2018 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ANJAA,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het heel erg spijtig om te horen dat uw bestelling is vertraagd en u daar niet van op de hoogte bent gebracht. Dat is niet de service die u van Hans Anders mag verwachten.

Vandaag 20 juli hebben we telefonisch contact gehad. Gelukkig heeft u vandaag de lenzen mogen ontvangen. Omdat ik het heel erg vervelend vind dat u zo lang heeft moeten wachten op de lenzen, heb ik in overleg met de vestigingsmanager besloten dat u op uw volgende lenzen aankoop 10% korting krijgt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit hierbij uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Romy
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door