Mijn Klacht:
Ik heb op 12-07-2018 een lenzencontrole gehad bij HA en meteen een setje nieuwe lenzen besteld en betaald. Deze zouden thuis afgeleverd worden door de brievenbus. Super dacht ik, hoef ik niet nog een keer naar de winkel om ze op te halen. Op mijn vraag wanneer ik ze kon verwachten, kreeg ik als antwoord : normaal gesproken 1 dag, maar morgen zal het denk niet lukken omdat het al wat later in de middag was. In het weekend en op maandag bezorgen ze niet dus zou het dinsdag worden. Oké dan moet ik nog even voorzichtig aan doen met mijn laatste setje lenzen, en hopen dat er niet eentje scheurt. Vandaag een volle week later heb ik de klantenservice gebeld of hun wisten waar mijn lenzen gebleven waren. De mevrouw aan de andere kant van de telefoon tikte mijn gegevens in de computer in en zag dat er vertraging is wat bezorgen betreft. Ze kon mij niet vertellen waarom, of hoelang het nu nog gaat duren voordat ik mijn lenzen heb. Ik vroeg meteen waarom ik geen telefoontje of mailtje van ze heb gehad dan had ik waarschijnlijk iets meer begrip gehad voor de situatie.
Gewenste Oplossing:
Bedenk zelf maar iets waardoor ik de volgende keer als ik lenzen nodig heb, toch terug zou komen als klant bij Hans Anders.
