Mijn Klacht:
Al 30 jaar tevreden klant van Hans Anders. Maar na 2,5 jaar bleek het glas van de zonnebril op sterkte af te brokkelen. Een ondeugdelijk product van de onvriendelijke fa. Hoya. Het personeel van de vestiging Beverwijk heeft er alles aan gedaan om de klant tevreden te stellen. Maar Hoya werkt alleen met bedrijven en geeft geen info aan klanten, onderzoekt niets, is doof voor een ondeugdelijk product en wijst naar de garantie van 2 jaar. CZ, de zorgverzekering, stelt dat men 3 jaar moet doen met brillen. Deze klantonvriendelijke en uiterst onbeschofte manier van reageren van een dergelijk bedrijf pst niet in de doorgaande klantvriendelijke bejegening van de klant van Hans Anders. Ik zou verzoeken aan de directie van Hans Anders om zo spoedig mogelijk afscheid te nemen van een feodaal bedrijf als Hoya, die niets onderzoekt en niets met de klanten, die de dupe zijn van het kennelijke ondeugdelijke product. Ook zou ik de zorgverzekeringen waarschuwen vooral niet de brillen bij de bedrijf via Hans Anders af te nemen. Let wel een zonnebril, waar je alleen in de zomermaanden gebruik van maakt. Hans Anders, zoek aub een andere producent die een dito klantvriendelijkheid als uw bedrijf in het vaandel heeft staan. Een diep treurige zaak voor de consument!
Gewenste Oplossing:
Als het bedrijf Hoya de policy wijzigt, deze zaak onderzoekt en op zijn minst open staat voor de consument, die de dupe is van het kennelijke ondeugelijke product. De klant mag niet buiten "de deur"worden gehouden. Ook bij de koop wordt er geen aandacht geschonken aan de kleine lettertjes van 2 jaar garantie. Belachelijk.
