Klacht: Lenzen

op 11 februari 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Hans anders lenzen gekocht en had gevraagd voor de volgende lenzen thuis toegestuurd te krijgen tot 3 keer toe heb ik dit gevraagd en ze zeiden komt in orde ik heb echter nooit nog lenzen gezien van Hans anders en dit was in het filiaal van oostende

Gewenste Oplossing:

Als ze hun aan hun belofte houden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 11 februari 2019 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kristoff1983,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Naar aanleiding van uw klacht heb ik u vandaag telefonisch gesproken. Tot mijn spijt hebben mijn collega's uit de winkel geen lenzen besteld. Hiervoor bied ik u namens Hans Anders excuses aan.

Ik heb u verteld dat u alsnog van harte welkom bent in één van onze winkels om de lenzen te bestellen. U zei dat u binnenkort naar de winkel in Brugge gaat. Mijn collega's helpen u graag.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Romy
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kristoff1983