Klacht: Beslissing klacht

op 11 februari 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag 8 febr 2019 ben ik telefonisch benaderd door mevr.Mouthaan met de volgende mededeling dat zij akkoord ging om mij het geld terug te betalen tenzij ik eerst een andere bril heb aangeschaft bij de concurent.Daar ga ik niet in mee,eerst geld terug met behoud van huidige bril omdat ik geen andere bril bezit en zodra ik een andere bril heb ik direct de huidige bril aan U terug geef.U zegt dat dan de klacht van mij gesloten wordt als ik er niet mee akkoord ga,als dit zo is ga ik verdere stappen ondernemen.Gr,mevr.Vermaas

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het afgehandeld word zoals boven geschreven.Anders heb ik nog een andere optie:dat de huidige bril in orde gemaakt wordt door sowieso de pupillen correct in de glazen te zetten ,zoals de concurent al zei deze staan verkeerd in de glazen.En dat de pupillen dan precies en secuur gemeten worden en niet zoals mevr.Mouthaan heeft gedaan van een veel te verre afstand over een tafeltje heen terwijl ik in de stoel zit en uit de losse pols.Ik wil dit door een onafhankelijke opticien gedaan hebben en zeker een goede opticien en zeker niet door mevr.Mouthaan!!!!Gr.mevr.Vermaas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 11 februari 2019 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ChicoBrenda,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u klacht meerdere malen ontvangen en uw klacht is in behandeling genomen. Mijn collega heeft u gebeld om de klacht te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Helaas gaat u niet akkoord met de oplossing.

Wij kunnen u geen andere oplossing aanbieden. Wij sluiten daarom uw klacht en verdere correspondentie over deze klacht wordt niet meer in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,
Romy
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ChicoBrenda