Klacht: Handelswijze

Joyce de Graaf-Houben op 16 december 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste lezer, Naast een eerder klacht via dit formulier heb ik inmiddels zes keer telefonisch contact gehad met de klantenservice van DPD inzake het afhaalden van mijn klacht. Ik werd hierbij keurig te woord gestaan en werd inmiddels meerdere malen te kennen gegeven dat de manier waarop de bezorg heeft gehandeld niet kan en de afhandeling van de klacht ook niet netjes is verlopen. Tijdens de laatste twee telefoongesprek ( op 7 en 10 dec) is mij na overleg met de teamleider tot tweemaal toe de toezegging gedaan dat ik gezien Ernst van de situatie bij hoge uitzondering dezelfde dag teruggebeld zou worden. Maar helaas zonder resultaat! Graag verneem ik alsnog van u.

Pakket nummers: 05222822108938-05162073155181

Mvg joyce Houben

Ondanks dat ik meerdere toezegging heb gehad en verschillende telefoonnummers heb achtergelaten tot op heden er geen telefonisch contact met mij is opgenomen. Tevens geen excuus heb ontvangen van de bezorger.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce de Graaf-Houben