Klacht: Handbagage

op 16 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn zoon vloog 12 september naar Malaga met een trolley als handbagage. Bij de Gate moest hij de trolley afgeven omdat het zo druk was met handbagage van reizigers. Mijn zoon heeft een donornier en moet dagelijks veel medicijnen slikken om afstoting tegen te gaan. Hij wilde zijn trolley bij hem houden omdat hij ook niet op slot kon. Mijn zoon gaf dit duidelijk aan, hij werd toch onder druk gezet door de beambte om de trolley aan hem te geven. Bij aankomst in Malaga kwam mijn zoon zijn trolley als laatste aan op de band. Hij moest nog verder reizen naar Estepona en daar ontdekte hij dat er lekker door zijn bagage was gesnuffeld en dat zijn zonnebril van €350,- spoorloos was verdwenen! Het betreft vlucht HV 6109 van 11.50 12 september. Aanstaande maandag komt hij terug. Schandalige actie van Transavia! Hij heeft het ticket van mij cadeau gekregen ik heb het geboekt ingecheckt voor hem en zijn boardingpas uitgeprint, en hem naar Schiphol gebracht. We zijn er doodziek van en eisen schadevergoeding van zijn mooie bril, aankoopnota is in zijn bezit!

Zie bovenstaande

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdamaartjetruusmartha