Klacht: weigering Indiaas geld terug te wisselen

op 26 januari 2020 over GWK Travelex in de categorie Betalingsdiensten

Ik had voor een vakantie Indiaas geld besteld. Bij het afhalen heb ik een terugwissel voucher gekocht zodat ik het geld dat ik over zou houden tegen de koers waarvoor ik de roepias had gekocht kon terugwisselen. Door deze service bestel ik ruim geld in de wetenschap dat ik het weer kan terug wisselen. Bij terugkomst echter beweerde de baliemedewerker dat ze wel Indiaas geld verkopen maar niet terugnemen. De voucher was dus voor niets betaald en het geld kon ik niet terug geven.
Bij een goudwisselkantoor kan ik het geld wel wisselen, maar zij geven me slechts 45 euro voor 8000 roepias.
ik heb op de site gekeken: nergens staat vermeld dat er geen roepias worden teruggekocht.

Ik wil het bedrag van de voucher terug
ik wil de waarde van het geld dat ik over heb gehouden vergoed zien (8000 roepia tegen een koers van 70 roepia per euro). Of het verschil met wat ik van GWK had gekregen met dat van het goudwisselkantoor.
en de belofte dat ze bij het ophalen van geld, nadrukkelijk zeggen dat z het niet terugnemen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GWK Travelex

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GWK Travelex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.Schuijl