Klacht: ontevreden klantslechte behandelingmachtsvertoon

op 12 februari 2019 over GWK Travelex in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben geld gaan ophalen bij gwk zoals vaker. Heb bewijs getoond van
1. MTCNnummer
2.voornaam
3.Acgternaam
4.adres woonplaats
5. Geboorte datum
en vervolgens gaat medewerker Symon moeilijk over een spelfout van mijn middelste naam…….waar gaat het over.gewoon pesterij en machtsvertoon. Heb meerdere malen geld opgehaald bij gwk maar noooooit zoiets belachelijks meegemaakt. Meerderen klanten die in het kantoor zaten te wachten waren het met mij eens. te gek voor woorden gewoon.

Gewenste Oplossing:

Na verontschuldiging van desbetreffende en de garantie dat dit soort machtsvertoon nooit meer voorkomt binnen het GWK!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GWK Travelex

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GWK Travelex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr. Moennoe