Klacht: Word niet terug gebeld

Eriksnoeck op 17 januari 2013 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Wij hebben een telfort Alles in 1 pakket binnen gekregen en het signaal zou op de 18e januari ingaan, ook mijn huidige provider stopt de 18e met signaal. Guidion kan dus blijkbaar niet op de zelfde dag komen als dat het signaal word geactiveert. Ik heb nu al 5 keer met Guidion gebeld voor een afspraak na het weekend, maar er word me steeds meedegedeeld dat ik word terug gebeld. Steeds als ik bel dat ik nog niet terug gebeld ben, word mij verteld dat ze er mee bezig zijn.
Eerst kon het waarschijnlijk maandag maar inmiddels kan het nu blijkbaar woensdag niet eens…omdat ik zogezegt in een probleem gebied woon(Ede). Ik vind dit echt niet kunnen daar ik al het weekend zonder tv/internet zit en gewoon een bedrijf te leiden heb.

Ik zou willen dat er gewoon een duidelijke afspraak word gemaakt en zo snel mogelijk het liefst.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Guidion een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Guidion in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Guidion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Guidion

Heeft op 22 januari 2013 om 15:03 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden het vervelend dat onze communicatie niet naar uw tevredenheid is verlopen. Namens GUIDION bieden wij hier onze excuses voor aan.
Er is inmiddels een bezoek geweest van onze expert en na telefonisch contact hebben wij vernomen dat dit naar tevredenheid is verlopen.

Als u nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 088 2000 120 of mailen naar [email protected].

Met vriendelijk groet,

Alle klachten die gemeld zijn door