Klacht: slechte service, gebrekkige communicatie

op 01 augustus 2020 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Wij hadden een afspraak voor het aansluiten van T-mobile thuis met een monteur van Guidion. Ze zijn niet in het afgesproken tijdsbestek gekomen, en laten ook NIETS weten of ze vertraagd zijn. Zelf contact opgenomen met het bedrijf en mij werd verzekerd dat wij terug gebeld zouden worden wanneer we een monteur konden verwachten. Wij zijn voor deze afspraak speciaal terug gekomen van vakantie omdat we internet nodig hebben in deze tijd van thuis werken ivm COVID-19. Wij zijn de hele dag thuis geweest en bij het bellen aan het einde van de dag (trouwens laten ze je 20 minuten in de wacht voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt) en zeggen ze dat de monteur is geweest maar niemand open heeft gedaan. In hun communicatie geven ze aan dat de monteur ALTIJD van tevoren contact opneemt ivm COVID-19. Nu wordt van ons gevraagd een nieuwe afspraak te regelen via T-mobile, en dus opnieuw wachttijd.

Als er maandag een monteur komt die alles regelt en als ze hun afspraken nakomen. Ook zou ik graag een tegemoetkoming zien voor de door ons gemaakte kosten.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guidion

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guidion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.h.tmobilethuis