Klacht: Slechte service.

Klaasmalissa op 21 november 2016 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een week bezig om internet en tv op ons nieuwe adres te krijgen. Steeds bellen. En steeds de belofte dat er terug gebeld zou worden! Geen antwoord. Heb steeds zelf weer contact moeten zoeken. Zeer amateuristisch! Nog steeds geen oplossing.

Gewenste Oplossing:

Betere service. Consument betaalds wel zijn kosten voor het abonement. Gauw aangesloten worden zodat ik weer gebruik kan maken van mijn abonement waar ik recht op heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Guidion in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Guidion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Guidion

Heeft op 29 mei 2017 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door