Mijn Klacht:
Ik had een afspraak dat ik gratis kon overstappen men kwam met Twee monteurs had zelf ook informatie ingewonnen dat men alleen de modem moest plaatsen en met een versterker was het geregeld nee dat kon niet men mocht maar 1 tv aansluiten de tweede moest betaald worden men moest een kabel trekken onzin is er tegen mij gezegd door een keurmeester van iT. Dan maakt men een doos open haal daar de kabel uit en dat laat men zo achter
En of ik maar even €111,50 wilde afrekenen nu dat is gebeurd maar ik ga hier niet mee akkoord en heb T mobile hier ook van op de hoogte gebracht
Ik voel mij puur opgelicht door u medewerkers 45 minuten gewerkt en 4 m kabel getrokken er staat €17,50 per kwartier dus 3 x €17,50 is €52,50 ik zal heel duidelijk zijn eerst naar u toe als ik het te veel betaalde bedrag niet terug krijg gaat er een brief echt naar Frank Visser en naar de pers maar u krijgt 48 uur om antwoord te geven
Gewenste Oplossing:
Terug betaling van het te veel betaalde bedrag en die zicht niet houden aan de afspraken buiten te schoppen
Dit zijn geen werknemers voor een goed bedrijf en ik zal ook heel duidelijk zijn er komt van mij geen enkel goed wordt meer over mijn lippen over u bedrijf
