Mijn Klacht:
Hedenochtend zou er een monteur komen bij mijn moeder. Echter ik kreeg een SMS met de mededeling dat de monteur was uitgevallen en dat ze opzoek zijn naar vervanging en dat ze z.s.m. contact zouden opnemen. Ik heb voor de afspraak vrij moeten nemen omdat bij mijn moeder dementie is vastgesteld en dit niet alleen kan. Ik heb gebeld naar Guidion en medegedeeld dat ik verwacht dat er binnen een half contact met mijn opgenomen moest worden Dit is niet gebeurd. Ik vind ook niet meer dan fatsoenlijk dat er gebeld wordt in plaats van een SMS waar is het menselijk contact. Niet iedereen kan goed met de digitale wereld omgaan (zoals mijn moeder). Mijn moeder zit nu al bijna twee weken zonder internet en TV. Ik heb begrip voor het feit dat een monteur uitvalt echter niet voor de wijze hoe dit opgepakt wordt.
Gewenste Oplossing:
Dat het euvel bij mijn moeder zo snel mogelijk wordt opgelost. Het liefst vandaag nog. Ik kan geen vrij blijven nemen ook ik moet werken en onze klanten tevreden houden.
