Mijn Klacht:
ik zou een aansluiting krijgen voor het einde van december 2014, gezien Guidion gen plaats meer had werd ik telefonisch gevraagd of ik de afspraak door wilde zetten naar 2015, de datum werd gezet op 19 januari, wegens omstandigheden heb ik deze verzet naar de 22e.
later kreeg ik een voicemail met de melding dat de afspraak weer teruggeplaatst was naar de 19e en deze niet verzet kon worden.
ik heb toen wederom met Guidion contact opgenomen en er werd mij wederom de 22e aangegeven.
vanaf vanmorgen heb ik al geen internet of tv, nadat ik contact had opgenomen met Vodafone werd mij verteld dat de oude aansluiting vanaf vandaag was opgezegd en de nieuwe was opgeleverd, dit was bij jullie bekend. Na telefonisch contact met Guidion is de afspraak nu op 20-01 gezet. jammerlijk is de planning bij jullie niet geheel op de hoogte, er kan maar 1 maal een datum voor plaatsing worden aangegeven bij Vodafone, ik zit nu anderhalve dag zonder tv en internet, ik heb tijd vrij moeten maken en kosten gehad.
groet, Remco
Gewenste Oplossing:
ik zou graag zien dat Guidion met een tegemoetkoming komt.
