Klacht: Ze moeten wel snel geld hebben maar terug krijgen ho maar

kevinashley2012 op 10 mei 2024 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik wil een klacht indienen tegen gsmweb dat er is een keer een onderzoek word gedaan naar gsmweb op 8 april heb ik me abonnement geannuleerd en krijg ik 24 april pas bericht dat deze geannuleerd is in de tussen tijd hebben ze mijn een rekening gestuurd van 120 euro omdat ik de Apple Watch Ultra terug heb gestuurd omdat deze al gebruikt was door iemand anders ! En misschien heb ik hem 20 minuten zelf ook aan gehad en kwam ik er achter dat de prijzen die ik zou moeten betalen per maand duurder uitkwamen dan op het contract ze moesten wel snel de 120 euro hebben moest allemaal binnen 1 werkdag gedaan worden anders kon hij niet meer geannuleerd worden ik heb ook met het juridisch locket aan de telefoon gehangen en hun vertelde mijn ook als hun zich eigen niet aan de afspraak houden kon ik een klacht indienen bij het ACM en dat heb ik ook gedaan dus ik hoop dat ze echt een onderzoek gaan starten naar gsmweb door dit gezegd te hebben hang ik nu iedere week aan de telefoon om mijn 168 euro terug te krijgen van wat ik heb aanbetaald voor de Apple Watch de 14 dagen zijn allang om en nog heb ik me geld niet terug het zijn gewoon een stelletje dieven die wel geld krijgen maar niks terug sturen !! Ik wil vandaag mijn geld nog terug anders ga ik een rechtszaak starten zoals het juridisch locket ook heeft geadviseerd het gaat hier om veel geld dus wil het vandaag nog terug anders word het maandag even Advocaad bellen

Ik wil vandaag mijn geld nog terug van 168 euro plus de waardemindering want die hebben onterecht geschat heb de Apple Watch 20 minuten aangehad en de doosje was al open geweest

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GSMWeb over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht kevinashley2012

1 maand geleden - Gisteren weer contact gehad maar nog steeds me geld niet terug na 3 weken dit bedrijf is echt niet normaal ik waarschuw dan ook alle mensen hier niks te bestellen wanneer nemen jullie mijn klacht in behandeling en serieus !!

Reactie van de melder van de klacht kevinashley2012

1 maand geleden - Vandaag ook weer een mailtje gestuurd dat ik ze tot vrijdag geef gsmweb houd mijn geld in beheer en dat is strafbaar als ik voor vrijdag mijn geld niet heb ontvangen dien ik met me Advocaad een rechtszitting in en eis ik alles terug wat ik aan gsmweb heb moeten betalen ik heb gsmweb meerdere kansen gegeven

Alle klachten die gemeld zijn door kevinashley2012