Klacht: Verkeerd afgesloten abonnementen.

jweigeman op 14 februari 2025 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren klant bij GSMWEB, ik had dan ook via gsmweb jaarlijks mijn 5 abonnementen verlengd.
Afgelopen maand heeft een medewerker dit omgezet naar Lebara, dit scheelde niet veel maar ik zou er naar zijn inziens veel voordeel mee hebbben, zo kon ik ook meteen een extra abonnement erbij nemen met ESIM voor een smartwatch of telefoon met alleen ESIM. Dit was allemaal mogelijk. ‘Na het omzetten kunt u contact opnemen met Lebara en bij hun naar ESIM vragen’

Nu blijkt dat achteraf Lebara helemaal geen ESIM aanbiedt.

GSMWEB meent dat ik dit zelf had moeten controleren, terwijl zij zich aanbieden als tussenpersoon en de abonnementen oversluiten en de klant hierover (zogenaamd) duidelijk informeren.

wat een gote grap. GSMWEB, is goed bereikbaar als ze een abonnement willen verkopen, maar om nu hand in eigen boezem te steken, en met een oplossing te komen met de door hun verkeerd afgesloten abonnementen, Ho maar.
Ik kan mijn abonnementen uit eigen zak gaan afkopen. belachelijk.

Gewenste Oplossing:

GSMWEB, had zijn fout toegegeven,
Het bedrijf kan zich niet verschuilen achter de opmerking: wij hebben u deze abonnementen aangeboden met ESIM, maar u had zelf moeten controleren of dit werkzaam is na het omzetten.

GSMWEB dient te komen met een goede oplossing en op hun kosten de abbonementen te wijzigen naar hetgeen ze telefonisch verkocht hebben, namelijk met werkzame esim mogelijkheiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GSMWeb over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jweigeman